Optimal digital tilstedeværelse

~ ikke bare web web web mobil mobil mobil..

Web Web Web

Web editor, web manager, content manager, digital forretningsudvikling, forandringsledelse – kært barn har mange navne! Kort sagt, så kender jeg rigtig meget til digitale systemer og er hjemmevant i dem. Jeg har arbejdet i de fleste CMS systemer og kan nemt afkode dem. Jeg har både arbejdet son digital redaktør på FEMINA og SE og HØR og sidder med ansvaret for flere firmaers digitale tilstedeværelse og med ansvaret for at forbedre denne.

Optimal digital tilstedeværelse

Optimal digital tilstedeværelse kræver en del mere end de fleste tror. Der skal både tænkes i kunderejse, seo-optimering, backup, tracking systemer, URL-struktur, mobile first, google Analytics, brugervenlighed, ux (user experience) responsitivity, visninger, click through, Google Rank, open source, bouncerate

Jeg fik selv min første hjemmeside for langt over 20 år siden og har været vild med det digitale lige siden. Derfor tilbyder jeg også flere forskellige digitale forbedringsmuligheder for dig og dit firma. Det kan være opgaver som.:


  • Web redaktør – jeg kan lægge indhold på sider og skabe nye
  • Projektledelse af digitale overgange
  • Sparring og rådgivning på din digitale forretningsudvikling
  • Ledelse af sociale medier
  • Udarbejdelse af digitale nyhedsbreve
  • Statistisk gennemgang af dit site for faldgrupper og potentialer
  • Støtte og optimering i forbindelse med digitale fusioner

Content marketing of sociale medier

Der er ingen tvivl om, at indholdsbaseret marketing virker. Såkaldt content marketing. For det virker at dele indhold på de sociale medier – både Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter etc. Udfordringen med det er blot – at det er tidskrævende. Meget tidskrævende!

Samtidig er der rigtig mange firmaer der sender en masse indhold ud på de sociale medier – i bedste intention – med desværre gøres det ikke strategisk og det betyder, at de sociale medier drukner i indhold som ingen ser.

Betalt og organisk indhold

En løsning kan være at betale sig fra det ved annoncør betalt indhold. Men det mest optimale vil altid være en blanding af betalt og organisk, strategisk indhold der lægger op til det som medier er – nemlig sociale!
 
Generelt har du kun få sekunder og én chance, inden din målgruppe triller videre til det næste opslag i newsfeedet. Derfor er det så utrolig vigtigt at gøre dette meget bevidst og klogt!

Content is king

Noget jeg har lært de seneste 15 år er, at ligegyldigt hvilken digital tilstedeværelse du har, så er der en ting der altid kommer først: Indhold!

Som man lidt poppet siger: ”Content is King.” Og derfor er det jo heldigt, at jeg også kan hjælpe med det, da jeg også er journalist. (klik her)

Mine artikler om "digitale historier"

106 år blev det til for det trykte dagblad BT. I 1916 udkom det for første gang. I 2022 for sidste.Aviser og

Read More

Modtag hel kvit og frit
mit e-magasin 
"Hvad siger dine ord"

Success message!

Warning message!

Error message!