Kommunikation.
Jeg starter med hvorfor?

Hvis ikke du kender din virksomheds "hvorfor", forpasser du mange muligheder. Kommunikation, markedsføring og salg er tæt forbundet og har alle "hvorfor'et" til fælles. 

Hvorfor - Hvorfor'et

Succesfuld kommunikation og markedsføring har en opskrift og den handler hverken om produkt eller firma. Den handler om at stille skarpt på virksomhedens hvorfor.

Kommunikation skal altid handle om modtageren og ikke afsenderen. Det er den klassiske fejl som mange gør, hvad end vi taler intern eller ekstern kommunikation. Man skal altid være bevidst om hvorfor man siger det man gør, hvordan man gør det og endeligt, hvad det er man siger. Afsender, modtager og målgruppe forståelse er nøgle-elementer akkurat som ”The Golden Why” og hvorfor det er en nødvendighed at italesætte, når vi skal samarbejde.

Alt Kommunikerer

Sagen er den, at alt kommunikerer – det gør du og din virksomhed også, men gør du det bevidst?

Som kommunikationskonsulent tilbyder jeg sparring og rådgivning, så du kan løse udfordringer eller skabe forbedringer med bevidst strategisk kommunikation. 

Dine muligheder, målsætninger og potentialer

Med min professionelle tilgang vil vi sammen udvikle en kommunikationsstrategi, der både tager højde for din virksomheds virkelighed, mulighed, målsætninger og potentialer.
 
Jeg har mange års erfaring med strategisk kommunikation og en af mine spidskompetencer er, at jeg hurtigt kan sætte mig i dit sted og samtidig gøre det objektivt og dermed se, hvilke kommunikative fælder du måske falder i.

Sparring, rådgivning og eksekvering

Som konsulent tilbyder jeg både sparring, rådgivning og eksekvering. Det betyder, at jeg også løser dine kommunikative opgaver – for nogle firmaer er jeg inden over i en kort periode hvor jeg iagttager, spørger, lytter og udarbejder en rapport til dem. For andre bliver jeg hængende som en slags supervisor mens helt andre ønsker fast regelmæssige samarbejder.

Der er mange muligheder for vores samarbejde og jeg er altid klar til et virtuelt gratis møde, hvor vi kan tale om dine behov om jeg dernæst kan vurdere, om det er noget jeg (og potentielt mine samarbejdspartnere) kan løse.
 
Mange firmaer har både tekstforfattere, content managers, marketingchefer, pressechefer og lignende funktioner ansat, men mangler ofte det forkromede overblik som netop jeg, kan byde ind med og sammen kan vi udvikle den strategi, som vil få jer frem til jeres målsætninger. 

Typiske punkter, jeg italesætter:

  • Kommunikations-strategi (lægger oftest 2 års planer)
  • Virksomhedens kernefortælling
  • CSR – ideer og muligheder
  • Identitet – også visuelt
  • Tilstedeværelse – digitalt, SoMe etc.
  • Kampagner - planlægning og udarbejdelse
  • Markedsføring – planer og koncepter
  • Presse – og PR (muligheder og potentialer)

Mine artikler om "Kommunikation"



Kommunikation.Jeg starter med hvorfor?Hvis ikke du kender din virksomheds "hvorfor", forpasser du mange muligheder. Kommunikation, markedsføring og salg er tæt forbundet og

Read More

Modtag hel kvit og frit
mit e-magasin 
"Hvad siger dine ord"

Success message!

Warning message!

Error message!