”Nicola Voss, TV2 Rhodos”

Jeg drømte aldrig om at blive rockstjerne. Til gengæld har mine forældre virkelig mange vhs-bånd fra barndoms ferier, hvor jeg står og taler ind i kameraet mens jeg siger: ”Nicola Voss, TV2, på Rhodos”

Dét var drømmen og da jeg endelig blev accepteret på journalisthøjskolen, husker jeg, at jeg fortalte, at mit mål var at blive den nye Ulla Terkelsen. 

Fortæl det som det er

Men en ting er drømme – noget andet er virkelighed. Jeg indså nemlig at min tålmodighed slet ikke var til TV og min moral havde det svært med alle de virkemidler der er i tv-indslag. Ord – sort på hvidt – det er rimelig ligetil og uden så mange dikkedarer. Det passer til mig. Det passer til den, jeg er.

Jeg startede min karriere på dagbladet B.T. og ville aldrig have været det foruden. Jeg fik lov at prøve grænser, udfordre mig selv og knokle på en måde jeg aldrig før har prøvet. Vigtigst af alt blev formede min tid på B.T. stammen i min skrivestil og er stadig noget jeg trækker på den dag i dag. 

Digital forandringsleder

Mens jeg arbejdede på BT fusionerede bladet og nettet og processen var ikke lydløs. Det var den heller ikke, da jeg senere arbejde som digital redaktør på ugebladet Femina hvor samme fusion skete. Og sørme så, om det ikke også skete, da jeg senere arbejde som digital redaktør på SE og HØR. Dette var nok den mest larmende omstilling, den hårdeste og den sjoveste. For når det lykkes at skabe fælles vej, kan man ikke få armene ned.

De senere år er digitale portaler og være projektleder på overgang til nye CMS-systemer. itale fusioner nærmest ikke eksisterende og jeg har i stedet været med til at udvikle og søsætte d

Virksomhedens DNA

Som kommunikations- presse- og markedsføringsansvarlig har man mange forskellige hatte på. Nogle tror fejlagtigt at dette er en ulempe – det er det ikke set i min optik, for i krydsfeltet er altid virksomhedens DNA, der skal stå frem. Klart og tydeligt. Gør den det ikke – så har du brug for hjælp og heldigvis, kan jeg hjælpe dig.

Flermediel digital virkelighed

Alt kommunikation starter længe før de fleste tror. Kommunikativ strategiudvikling er vigtigere end nogensinde før. Især fordi vi i dag har en fuldstændig flermediel integreret medievirkelighed hvor kommunikation konstant foregår på flere platforme. Det skal man være bevidst om – også selvom man måske ikke selv er tilstede på alle platformene.

Hvorfor gør man hvad man gør, hvad vil man opnå med det. Hvad er kernefortællingen og hvordan får vi den formidlet? Det er bare nogle af de helt basale spørgsmål, som jeg altid stiller samarbejdspartnere

Jeg har naturligvis en lang række samarbejdspartnere inden for branchen, som jeg har gode aftaler med så jeg med professionalisme kan løfte opgaver uden for min egen spidskompetence.

Jeg hjælper både med at rådgive, udvikle, opdatere og eksekvere.

Fleksibel samarbejdsform

Jeg arbejder både timebasis, faste aftaler og kan desuden lejes, så jeg flytter ind på dit kontor i en given periode.


Nysgerrig?  Så lad os drikke en virtuel ☕ kaffe 😉 
skriv i formularen nedenfor eller giv et ring 93 91 93 51


KLIK HER FOR at HENTE MIT CV...
0 of 350
Success message!

Warning message!

Error message!