Digitale Strategier

nicola voss pr-eksperten

Vi lever digitalt og det betyder også, at man skal man være social, om man vil det eller ej, i hvert fald på de sociale medier!

Rigtig mange firmaer har også taget det til sig, men desværre ser jeg også mange, som blot er til stede på de sociale medier uden at benytte OG udnytte dem klogt og optimalt.

Det betyder, at firmaerne lægger en masse tid og kræfter i noget som ingen eller næsten ingen effekt har.

Digitalisering og kommunikation

Den stigende digitalisering påvirker enhver forretning. Konkurrencekraften, arbejdsgangene, markedsføringen er al sammen påvirket af vores digitale adfærd med smartphones og tablets.

I dag skal der både tænkes i seo, sem, content management, blogs, sociale medier, videoer, e-bøger, nyhedsbreve med mere.

For det er ikke kun vores kommunikation, der er ændret med Emojis ankomst, det er store dele af vores adfærd – især i forhold til køb og salg.

Forretningsmodeller, KPI’er og digitale strategier

Derfor bør enhver forretning have klare forretningsmodeller og digitale strategier (samt digitale KPI’er) til at navigere efter, så man ikke sidder fast i gamle vaner, eller målforladte handlinger, som i sidste ende koster firmaer masser af penge og ingen fortjeneste.
Med den rigtige digitale strategi kan dit firma både optimere og profilere – og dét hjælper jeg dig med!

 

Ud over mine rene journalistiske kompetencer med målgruppeforståelse, ideudvikling og direkte formidling, har jeg også mange års erfaring med digital produktudvikling og brugeradfærd.

 

skrivtilnicola@gmail.com og få et uforpligtende tilbud!

 

marts 3rd, 2016 by